Veelgestelde vragen
Batterijkeuze
Welk type/formaat hoorbatterij heb ik nodig?
Elke batterij heeft een nummer en een kleur. De kleur van de sticker op de batterij geeft aan welk type u nodig heeft:
Voor gehoorapparaten:
- hoorbatterijen 10 - geel (hoogte: 3,6 mm, doorsnede 5,85 mm)
- hoorbatterijen 13 - oranje (hoogte: 5,4 mm, doorsnede 7,90 mm)
- hoorbatterijen 312 - bruin (hoogte: 3,6 mm, doorsnede 7,90 mm)
- hoorbatterijen 675 - blauw (hoogte: 5,4 mm, doorsnede 11,6 mm)
Voor spraakprocessor van cochleair implantaat (CI)
- 675+/CI lichtblauw/grijs/groen (hoogte 5,4 mm, doorsnede 11,6 mm) speciaal voor CI
Op uw batterij en op de verpakking van uw batterij kunt u zien welke batterij u nodig heeft. U kunt dit ook vinden in de handleiding van uw gehoorapparaat of vragen aan uw audicien of KNO arts. We hebben voor u ook nog een overzicht gemaakt met alle batterijcodes (linkje naar batterijcodepagina)
Kan ik oplaadbare hoorbatterijen gebruiken?
U kunt oplaadbare batterijen gebruiken als uw gehoorapparaat een niet al te hoog stroomverbruik heeft. Als uw batterijen nu tien dagen of langer meegaan, dan zijn oplaadbare hoorbatterijen voor u interessant.
Welk merk batterij moet ik kiezen?
Wij verkopen alle gangbare merken hoorbatterijen. Welke voor u het beste is is afhankelijk hoe u uw gehoorapparaat gebruikt. Als u weet welk formaat batterij u nodig heeft kunt u gemakkelijk kiezen op prijs en kwaliteit.
Als u wilt uitproberen of een ander merk wellicht een goed alternatief is voor uw huidige batterijenmerk dan kunt u een proefverpakking met meerdere merken bestellen.
Welke batterijen kan ik het beste gebruiken bij sterkere gehoorapparaten?
Als u een sterker gehoorapparaat heeft, kunt u het beste een wat duurdere batterij gebruiken. Deze batterijen zijn krachtiger. Als u wilt uitproberen wat het beste werkt dan kunt u een proefverpakking met meerdere merken bestellen.
Welk merk moet ik kiezen als ik naar een warm en vochtig klimaat reis?
Batterijen kunnen licht oxideren in een warm en vochtig klimaat. Dit kan schade aan uw toestel geven. U kunt in een warm en vochtig klimaat het beste Power One batterijen gebruiken omdat deze gegarandeerd niet oxideren. Houdt u er rekening mee dat een batterij bij extremere temperaturen minder lang meegaat.
Welke batterijen moet ik gebruiken bij een cochleair implantaat (CI)?
Hiervoor gebruikt u "Implant Power" batterijen met een hoog vermogen (675+ , deze hebben meestal een lichtblauwe, grijze of groene sticker). Een cochleair implantaat heeft meestal twee of drie batterijen. Als u de batterijen vervangt, vervang ze dan allemaal tegelijk anders werken ze niet goed. Bij het vervangen van de batterijen kunt u de processor het best uitschakelen. Dat is beter voor de levensduur van de batterijen.
Batterijen in gebruik
Waarom moet ik altijd 1-2 minuten wachten na het verwijderen van de batterijsticker?
Als u het stickertje verwijdert komt er zuurstof bij de batterij. De zuurstof activeert de batterij.
De batterij heeft 1-2 minuten nodig om volledig te worden geactiveerd. Als u de batterij meteen in het toestel plaatst wordt er meteen stroom uit de batterij getrokken en zal de batterij daarna veel minder energie leveren.
Hoe kan ik mijn batterijen het beste bewaren?
Bewaar de batterijen gewoon op kamertemperatuur op een droge plaats.
Leg uw batterijen nooit in de koelkast, hierdoor gaan ze condenseren.
Wat moet ik doen als ik mijn gehoorapparaat langere tijd niet gebruik?
Als u uw gehoorapparaat langere tijd niet gebruikt, haal dan de batterij eruit. De batterij kan gaan oxideren en dat zou uw gehoorapparaat kunnen beschadigen.
Gaan mijn batterijen langer mee als ik de sticker steeds weer op doe?
Nee. De batterij wordt geactiveerd door het verwijderen van de sticker. Het heeft geen zin om de sticker er daarna weer op te plakken.
Hoe ontzie ik het milieu?
Mercury Free batterijen zijn 100% kwik vrij en daarmee de meest milieubewuste keuze.
Alle batterijen zijn van het zinklucht type en daarmee het meest milieuvriendelijk. Als
de batterij leeg is bestaat de batterij uit het metalen omhulsel, het inwendige zink en minder dan 1% kwik. De materialen zijn eenvoudig te scheiden en te recyclen.
Afgedankte batterijen en accu's zijn klein chemisch afval (KCA). Lever ze daarom in bij een inleverpunt voor batterijen (de meeste supermarkten hebben er een). Het metalen omhulsel en het zink kunnen dan door de fabrikanten opnieuw worden gebruikt.
Hoe weet ik of mijn batterijen nog voldoende stroom leveren?
Het is handig om een batterijtester te gebruiken. Meestal merkt u wel als ze leeg zijn omdat uw gehoorapparaat niet meer werkt. De meeste gehoorapparaten geven een pieptoon als uw batterijen bijna op zijn.
Hoeveel dagen gaat een batterij in een gehoorapparaat of in de spraakprocessor van een cochelair implantaat mee?
Dit is afhankelijk is van een aantal factoren:
- het aantal uren dat u per dag uw gehoorapparaat gebruikt
- hoeveelheid en type omgevingsgeluiden
- leeftijd en type van uw gehoorapparaat
- instellingen van programma’s en volume
- sterkte en kwaliteit van de batterij
- soort batterij: oplaadbaar, zink-lucht of mercury free
- vochtigheidsgraad en omgevingstemperatuur
- manier waarop u uw batterijen bewaard (kamertemperatuur op een droge plaats)
- of uw 1-2 minuten wacht met het in gebruik nemen van de batterijen na het verwijderen van de sticker
Voor de spraakprocessors: Bij processors met 3 batterijen ligt de levensduur voor de meeste gebruikers gemiddeld tussen de 2-3 dagen.
Bij processors met 2 batterijen ligt de levensduur voor de meeste gebruikers gemiddeld tussen de 1-2 dagen.
Waarom zijn hoorbatterijen sneller leeg dan andere batterijen?
Een hoorbatterij is kleiner dan een andere batterij en heeft daarom minder capaciteit. Daarnaast wordt een hoorbatterij dagelijks intensief gebruikt. Dat geldt meestal voor andere batterijen niet.
Accessoires
Waarom zou ik een droogapparaat gebruiken?
Droogapparaten verlengen de levensduur van uw gehoorapparaat. Bovendien blijkt dat u met een droogapparaat de levensduur van uw batterijen tot wel 10-20% kunt verlengen. Het kost namelijk minder energie om een gehoorapparaat te voeden dat compleet droog is. Als u een droogapparaat gebruikt kunt u de batterij in het gehoorapparaat laten. Laat wel het batterijklepje open.
Wat is een cerumen (oorsmeer) filter en wanneer moet ik het vervangen?
Oorsmeer (=cerumen) ophoping kan resulteren in mindere prestaties van uw gehoorapparaat. Oorsmeer kan zich in in-het-oor (IHO) gehoorapparaat nestelen. Met behulp van een cerumen filter kunt u uw IHO gehoorapparaat beschermen.
Wij adviseren u dagelijks te controleren of het cerumen filter aan vervanging toe is. U controleert dat door te kijken of er oorsmeerophoping zichtbaar is. Ook als u merkt dat de prestaties van uw gehoorapparaat verminderen is het handig het filter te vervangen.
Service
Wat zijn de verzendkosten?
NL:
Verzending binnen Nederland is gratis voor bestellingen vanaf €50. Bij een bestelling onder de €50 betaalt u €3,95 verzendkosten.
BE en andere landen EU:
gratis verzending / geen extra verzendkosten voor bestellingen boven de € 50,00. (Bestellingen onder de € 50,00 : € 4,95 verzendkosten)
Buiten de EU (maar binnen Europa): Bv. Zwitserland etc.:
€ 10,00 extra verzendkosten. (excl. BTW).
Buiten Europa / Wereldwijd: Bv. USA, Canada etc.:
€ 15,00 extra verzendkosten. (excl. BTW).
Wat is de levertijd?
Als u op een werkdag voor 18.00 uur bestelt, wordt uw bestelling die dag nog verstuurd.
NL
In 99% van de gevallen hebt u uw bestelling dan de volgende dag of de dag erna in huis. Bestelt u op zaterdag of zondag dan wordt uw bestelling maandag verstuurd en is uw bestelling meestal dinsdag of woensdag in huis.
Brievenbuspost (met track&trace): 1 - 2 werkdagen
Pakketpost (met track&trace): 1 - 2 werkdagen
BE/DE
Brievenbuspost (zonder track&trace): 5 - 15 werkdagen
Pakketpost (met track&trace): BE: 1-4 werkdagen / DE: 1-7 werkdagen
EU overige landen
Brievenbuspost (zonder track&trace): 8 - 25 werkdagen
Pakketpost (met track&trace): 4-12 werkdagen
Buiten Europa
Brievenbuspost (zonder track&trace): 10 - 25 werkdagen (tot aan de douane van het bestemmingsland)
Pakketpost (met track&trace): 5-15 werkdagen (tot aan de douane van het bestemmingsland)
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt op verschillende manieren betalen: via IDeal, Vooraf betalen per bank, Bancontact/Mr Cash, Creditcard en Paypal. Als u kiest voor vooraf betalen per bank, maakt u het bedrag via de bank over. U ontvangt een e-mail waarin alle benodigde informatie staat. Dit is ook een mooie betaalmogelijkheid als u niet digitaal bankiert of als IDeal niet goed werkt. Wij versturen uw bestelling als de betaling bij ons binnen is. Dat kan afhankelijk van uw bank enkele dagen duren.
100% garantie, wat betekent dat?
Niet tevreden? Dan krijgt u altijd uw geld terug! 100% tevredenheidsgarantie. Wanneer u per ongeluk toch niet de juiste batterijen heeft besteld, of u bent niet tevreden over uw batterijen dan kunt u ze binnen 30 dagen aan ons terugsturen. Wij betalen u het aankoopbedrag van de ongeopende blisters terug.
De portikosten voor het terugsturen betaalt u zelf.
Hoe stuur ik iets terug?
Hier vindt u het retourformulier. Na een goede ontvangst van de producten zorgen wij ervoor dat u het betaalde bedrag binnen 30 dagen op uw rekening heeft.
Hoe dien ik een klacht in?
Als u niet tevreden bent over het product of of onze service neem dan aub contact op via e-mail ([email protected]). Wij zullen u zo snel mogelijk en uiterlijk binnen drie werkdagen een ontvangstbevestiging sturen en de klacht in behandeling nemen. Uiteraard zullen wij u klacht proberen op te lossen. Mocht u uiteindelijk niet tevreden zijn over onze afhandeling van uw klacht dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk.
Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?
Het zou kunnen dat uw bevestigingsmail in uw spamfilter terecht is gekomen. Ook zou het kunnen dat u per ongeluk een typefout in uw email adres heeft gemaakt. Stuur een mailtje naar klantenservice met als onderwerp "Bevestigingsmail niet ontvangen" via uw normale e-mail adres (voor zover mogelijk en beschikbaar). Vermeld erbij uw naam en wat u besteld heeft en wij zorgen ervoor dat u alsnog uw bevestigingsmail ontvangt.
Kan ik ook per e-mail bestellen?
Dit kan. Uw levering kan daardoor wel vertraging oplopen omdat e-mail bestellingen handmatig worden verwerkt. Als het echt niet anders kan en u wilt per e-mail bestellen bekijk dan hier welke gegevens u in uw e-mail op dient te nemen zodat wij uw bestelling kunnen verwerken.
Mijn vraag staat hier niet bij. Wat nu?
Staat uw vraag hier niet bij, dan kunt u ons altijd mailen. Mail uw vraag naar: [email protected]
1 Batterijkeuze
1.1 Welk type/formaat hoorbatterij heb ik nodig?
Elke batterij heeft een nummer en een kleur. De kleur van de sticker op de batterij geeft aan welk type u nodig heeft:
Voor gehoorapparaten:
- 10-geel (hoogte: 3,6 mm, doorsnede 5,85 mm)
- 13-oranje (hoogte: 5,4 mm, doorsnede 7,90 mm)
- 312-bruin (hoogte: 3,6 mm, doorsnede 7,90 mm)
- 675-blauw (hoogte: 5,4 mm, doorsnede 11,6 mm)
Voor spraakprocessor van cochleair implantaat (CI)
- 675+/CI lichtblauw/grijs/groen (hoogte 5,4 mm, doorsnede 11,6 mm) speciaal voor CI
Op uw batterij en op de verpakking van uw batterij kunt u zien welke batterij u nodig heeft. U kunt dit ook vinden in de handleiding van uw gehoorapparaat of vragen aan uw audicien of KNO arts.
1.2 Kan ik oplaadbare hoorbatterijen gebruiken?
U kunt oplaadbare batterijen gebruiken als uw gehoorapparaat een niet al te hoog stroomverbruik heeft. Als uw batterijen nu tien dagen of langer meegaan, dan zijn oplaadbare hoorbatterijen voor u interessant.
1.3 Welk merk batterij moet ik kiezen?
Wij verkopen alle gangbare merken hoorbatterijen. Welke voor u het beste is is afhankelijk hoe u uw gehoorapparaat gebruikt. Als u weet welk formaat batterij u nodig heeft kunt u gemakkelijk kiezen op prijs en kwaliteit.
Als u wilt uitproberen of een ander merk wellicht een goed alternatief is voor uw huidige batterijenmerk dan kunt u een proefverpakking met meerdere merken bestellen.
1.4 Welke batterijen kan ik het beste gebruiken bij sterkere gehoorapparaten?
Als u een sterker gehoorapparaat heeft, kunt u het beste een wat duurdere batterij gebruiken. Deze batterijen zijn krachtiger. Als u wilt uitproberen wat het beste werkt dan kunt u een proefverpakking met meerdere merken bestellen.
1.5 Welk merk moet ik kiezen als ik naar een warm en vochtig klimaat reis?
Batterijen kunnen licht oxideren in een warm en vochtig klimaat. Dit kan schade aan uw toestel geven. U kunt in een warm en vochtig klimaat het beste Power One batterijen gebruiken omdat deze gegarandeerd niet oxideren. Houdt u er rekening mee dat een batterij bij extremere temperaturen minder lang meegaat.
1.6 Welke batterijen moet ik gebruiken bij een cochleair implantaat (CI)?
Hiervoor gebruikt u "Implant Power" batterijen met een hoog vermogen (675+ , deze hebben meestal een lichtblauwe, grijze of groene sticker). Een cochleair implantaat heeft meestal twee of drie batterijen. Als u de batterijen vervangt, vervang ze dan allemaal tegelijk anders werken ze niet goed. Bij het vervangen van de batterijen kunt u de processor het best uitschakelen. Dat is beter voor de levensduur van de batterijen.
2 Batterijen in gebruik
2.1 Waarom moet ik altijd 1-2 minuten wachten na het verwijderen van de batterijsticker?
Als u het stickertje verwijdert komt er zuurstof bij de batterij. De zuurstof activeert de batterij.
De batterij heeft 1-2 minuten nodig om volledig te worden geactiveerd. Als u de batterij meteen in het toestel plaatst wordt er meteen stroom uit de batterij getrokken en zal de batterij daarna veel minder energie leveren.
2.2 Hoe kan ik mijn batterijen het beste bewaren?
Bewaar de batterijen gewoon op kamertemperatuur op een droge plaats.
Leg uw batterijen nooit in de koelkast, hierdoor gaan ze condenseren.
2.3 Wat moet ik doen als ik mijn gehoorapparaat langere tijd niet gebruik?
Als u uw gehoorapparaat langere tijd niet gebruikt, haal dan de batterij eruit. De batterij kan gaan oxideren en dat zou uw gehoorapparaat kunnen beschadigen.
2.4 Gaan mijn batterijen langer mee als ik de sticker steeds weer op doe?
Nee. De batterij wordt geactiveerd door het verwijderen van de sticker. Het heeft geen zin om de sticker er daarna weer op te plakken.
2.5 Hoe ontzie ik het milieu?
Alle hoorbatterijen zijn van het zinklucht type en mercury free (kwik vrij). daarmee het meest milieuvriendelijk. Als de batterij leeg is bestaat de batterij uit het metalen omhulsel, het inwendige zink en minder dan 1% kwik. De materialen zijn eenvoudig te scheiden en te recyclen.
Afgedankte batterijen en accu's zijn klein chemisch afval (KCA). Lever ze daarom in bij een inleverpunt voor batterijen (de meeste supermarkten hebben er een). Het metalen omhulsel en het zink kunnen dan door de fabrikanten opnieuw worden gebruikt.
2.6 Hoe weet ik of mijn batterijen nog voldoende stroom leveren?
Het is handig om een batterijtester te gebruiken. Meestal merkt u wel als ze leeg zijn omdat uw gehoorapparaat niet meer werkt. De meeste gehoorapparaten geven een pieptoon als uw batterijen bijna op zijn.
2.7 Hoeveel dagen gaat een hoorbatterij of een CI batterij mee?
Gemiddeld doen onze klanten tussen de 4-7 dagen met een hoortoestelbatterij. Maar er zijn ook klanten die 10 dagen of meer met een batterij doen of minder dan 4 dagen. Dit is afhankelijk is van een aantal factoren:
- het aantal uren dat u per dag uw gehoorapparaat gebruikt
- hoeveelheid en type omgevingsgeluiden
- leeftijd en type van uw gehoorapparaat
- instellingen van programma’s en volume
- sterkte en kwaliteit van de batterij
- soort batterij: oplaadbaar, zink-lucht of mercury free
- vochtigheidsgraad en omgevingstemperatuur
- manier waarop u uw batterijen bewaard (kamertemperatuur op een droge plaats)
- of uw 1-2 minuten wacht met het in gebruik nemen van de batterijen na het verwijderen van de sticker
Voor de spraakprocessors:
Bij processors met 3 batterijen ligt de levensduur voor de meeste gebruikers gemiddeld tussen de 2-3 dagen.
Bij processors met 2 batterijen ligt de levensduur voor de meeste gebruikers gemiddeld tussen de 1-2 dagen.
2.8 Waarom zijn hoorbatterijen sneller leeg dan andere batterijen?
Een hoorbatterij is kleiner dan een andere batterij en heeft daarom minder capaciteit. Daarnaast wordt een hoorbatterij dagelijks intensief gebruikt. Dat geldt meestal voor andere batterijen niet.
3 Accessoires
3.1 Waarom zou ik een droogapparaat gebruiken?
Droogapparaten verlengen de levensduur van uw gehoorapparaat. Bovendien blijkt dat u met een droogapparaat de levensduur van uw batterijen tot wel 10-20% kunt verlengen. Het kost namelijk minder energie om een gehoorapparaat te voeden dat compleet droog is. Als u een droogapparaat gebruikt kunt u de batterij in het gehoorapparaat laten. Laat wel het batterijklepje open.
3.2 Wat is een cerumen (oorsmeer) filter en wanneer moet ik het vervangen?
Oorsmeer (=cerumen) ophoping kan resulteren in mindere prestaties van uw gehoorapparaat. Oorsmeer kan zich in in-het-oor (IHO) gehoorapparaat nestelen. Met behulp van een cerumen filter kunt u uw IHO gehoorapparaat beschermen.
Wij adviseren u dagelijks te controleren of het cerumen filter aan vervanging toe is. U controleert dat door te kijken of er oorsmeerophoping zichtbaar is. Ook als u merkt dat de prestaties van uw gehoorapparaat verminderen is het handig het filter te vervangen.
4 Service
4.1 Wat zijn de verzendkosten?
Verzending binnen Nederland en EU landen is gratis voor bestellingen boven de €10. Bij een bestelling onder de €10 betaalt u €2,50 verzendkosten. Buiten de EU landen betaalt u €15 verzendkosten.
4.2 Wat is de verzendduur?
Als u op een werkdag voor 19.00 uur bestelt, wordt uw bestelling die dag nog verstuurd. In 99% van de gevallen hebt u uw bestelling dan de volgende dag in huis (NL). Bestelt u op zaterdag of zondag dan wordt uw bestelling maandag verstuurd en uw bestelling dinsdag in huis.
Voor verzendingen buiten Nederland geldt voor landen binnen Europa een gemiddelde verzendduur van ca. 3 tot 5 werkdagen. Buiten Europa moet u rekenen op 6 tot 8 werkdagen.
4.3 Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt op verschillende manieren betalen: via IDeal, Vooraf betalen per bank, Bancontact/Mr Cash, Creditcard en Paypal. Als u kiest voor vooraf betalen per bank, maakt u het bedrag via de bank over. U ontvangt een e-mail waarin alle benodigde informatie staat. Dit is ook een mooie betaalmogelijkheid als u niet digitaal bankiert of als IDeal niet goed werkt. Wij versturen uw bestelling als de betaling bij ons binnen is. Dat kan afhankelijk van uw bank enkele dagen duren.
4.4 100% garantie, wat betekent dat?
Niet tevreden? Dan krijgt u altijd uw geld terug! 100% tevredenheidsgarantie. Wanneer u per ongeluk toch niet de juiste batterijen heeft besteld, of u bent niet tevreden over uw batterijen dan kunt u ze binnen 30 dagen aan ons terugsturen. Wij betalen u het aankoopbedrag van de ongeopende blisters terug.
De portikosten voor het terugsturen betaalt u zelf.
4.5 Hoe stuur ik iets terug?
Stuurt u ons eerst een e-mail ([email protected]). Dan informeren wij u hoe u kunt retourneren. Na een goede ontvangst van de producten zorgen wij ervoor dat u het betaalde bedrag binnen 30 dagen op uw rekening heeft.
4.6 Hoe dien ik een klacht in?
Als u niet tevreden bent over het product of of onze service neem dan aub contact op via e-mail ([email protected]). Wij zullen u zo snel mogelijk en uiterlijk binnen drie werkdagen een ontvangstbevestiging sturen en de klacht in behandeling nemen. Uiteraard zullen wij u klacht proberen op te lossen.
Mocht u uiteindelijk niet tevreden zijn over onze afhandeling van uw klacht dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk.
4.7 Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?
Het zou kunnen dat uw bevestigingsmail in uw spamfilter terecht is gekomen. Ook zou het kunnen dat u per ongeluk een typefout in uw email adres heeft gemaakt. Stuur een mailtje naar klantenservice met als onderwerp "Bevestigingsmail niet ontvangen" via uw normale e-mail adres (voor zover mogelijk en beschikbaar). Vermeld erbij uw naam en wat u besteld heeft en wij zorgen ervoor dat u alsnog uw bevestigingsmail ontvangt.
4.8 Kan ik ook per e-mail bestellen?
Dit kan. Uw levering kan daardoor wel vertraging oplopen omdat e-mail bestellingen handmatig worden verwerkt. Als het echt niet anders kan en u wilt per e-mail bestellen bekijk dan hieronder welke gegevens u in uw e-mail op dient te nemen zodat wij uw bestelling kunnen verwerken.
Zo werkt het:
1) Uw gegevens
- uw aanhef (mevr./dhr.)
- uw naam en voorletters
- uw factuuradres
- uw gewenste afleveradres, indien afwijkend.
- uw e-mail adres
2) Uw bestelling
- het merk van de batterijen
- het type nr. + kleurcode
- het aantal batterijenblisters dat u wilt bestellen
3) Een e-mail van u
Stuur uw e-mail met bovenstaande gegevens aan [email protected]
Na ontvangst van uw e-mail ontvangt u een binnen 1 tot 3 werkdagen een bevestiging en factuur per per e-mail. Deze tijd is nodig omdat de bestellingen per e-mail buiten ons geautomatiseerde proces vallen en dus speciaal handmatig moeten worden behandeld. Bestellen via de webwinkel gaat altijd sneller.
Hierna kunt u het factuurbedrag overmaken (let op dat u het ordernummer invult). Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling binnen enkele dagen verstuurd.
4.9 Mijn vraag staat hier niet bij. Wat nu?
Staat uw vraag hier niet bij, dan kunt u ons altijd mailen. Mail uw vraag naar: [email protected]